25 rokov značky Grotto: Z lokálneho biznisu k expanzii do zahraničia

Už od roku 1997 vám prinášame pôžitok z plnej chuti. A to vďaka bagetám, sendvičom, panini a ďalšiemu rýchlemu občerstveniu, ktoré pre vás vyrábame v Bartošovej Lehôtke.

Patríte medzi fanúšikov značky Grotto? Poďte sa s nami obzrieť za významnými míľnikmi a úspechmi našej spoločnosti, na ktoré sme za posledné roky najviac hrdí. 

Modernizácia na všetkých úrovniach

Od roku 2020 naša spoločnosť prešla modernizáciou prakticky vo všetkých smeroch – od nových ľudí, ktorí posilnili tím, cez modernizáciu komunikácie značky až po celkom nové receptúry, vegánske produkty či redizajn obalov.

Začali sme s vami aktívne komunikovať na sociálnych sieťach a urobili sme všetko preto, aby ste mali príjemný zážitok nielen z našich produktov, ale aj našej web stránky. 

Kompletne sme ju modernizovali a spustili sme na nej aj magazín Grottoviny, ktorý si už za krátky čas získal tisícky čitateľov.

V rámci magazínu vás pravidelne zásobujeme originálnymi receptami na chutné a rýchle jedlá, tipmi na výlety po Slovensku, novinkami zo života Grotto či nápadmi, ako si spríjemniť pauzičku s bagetkou.

Aj na našej facebookovej stránke ste si obľúbili najmä rôzne súťaže, hádanky a doplňovačky. Spoločne sme hľadali najsýtejšiu bagetu, pričom až 100 z vás nám napísalo svoje tipy. 

Ešte aktívnejší ste boli pri veľkonočnej výzve, keď sa súťažilo v hľadaní vajíčok. Do aktivity sa zapojilo viac ako 220 súťažiacich.

Grotto v kultúre aj športe

Každoročne predáme na Slovensku približne desať miliónov bagiet. Pôžitok z plnej chuti prinášame najmä ľuďom, ktorí sú v neustálom pohybe. Medzi inými sú to študenti, cestujúci alebo turisti.

V nadväznosti na pohyb sme roky podporovali najmä rôzne športové akcie a takisto kultúrne akcie či letné festivaly ako Kremnické Gagy, Uprising či Atmosféra. V podpore rôznych podujatí pokračujeme aj do budúcnosti.

Vylepšené receptúry v spolupráci s odborníkmi

Za posledný rok sme sa postarali aj o vylepšenie našich výrobkov. S touto úlohou nám pomáhali mnohí odborníci z oblasti pekárstva ako aj mäsovýroby, či dresingov, ktorí pre nás vyvinuli nové kvalitnejšie receptúry.

Spolu sme vyladili naše tradičné bagety a zároveň pripravili úplne nový rad vegánskych a vegetariánskych výrobkov.

Výsledkom je mäkšie a vláčnejšie pečivo, ktoré skvelo dopĺňajú ešte kvalitnejšie dresingy, šunky a salámy či prvotriedne tofu a rastlinné výrobky. A tak ako doteraz, naďalej zostávame verní čerstvej zelenine od overených dodávateľov.

Sendviče Sunshine Vege

V roku 2021 sme uviedli aj úplnú novinku na slovenskom trhu – balené rastlinné sendviče Sunshine Vege.

Sendviče vyrábame len z kvalitných rastlinných produktov a zdravšieho proteínového chlebíka. Neobsahujú žiadne škodlivé éčka ako farbivá, umelé dochucovadlá či konzervanty.

Po dlhom procese ich vymýšľania (pôvodne sme testovali asi desať rôznych kombinácií) sme sa nakoniec dopracovali k dvom chutiam – ľahká a lahodná Praženica a pikantnejší Hummus s tofu na grile ochutený čili korením.

Veríme, že vám zachutia každému bez ohľadu na to, aký typ stravovania preferujete.

Nové vegánske a vegetariánske produkty

Po úspechu rastlinných sendvičov Sunshine Vege sme sa tento rok rozhodli prísť na trh aj s ďalšími veggie výrobkami.

Investovali sme do výrobných priestorov, nových technológií a rozšírenia výroby. 

Na pulty sme tak priniesli až osem nových špaldových bagetiek, ktoré si kúpite vo vegánskej či vegetariánskej verzii.

Okrem zdravšieho pečiva sa vyznačujú opäť výdatnou porciu zeleniny či kvalitnými tofu výrobkami od Luntera alebo rastlinnými alternatívami mäsa od Garden Gourmet.

Expanzia do zahraničia

Za 25 rokov sa toho zmenilo veľa, jedným z míľnikov je aj prienik značky na zahraničné trhy. Na produktoch Grotto si tak aktuálne už nepochutnáte „len” na Slovensku, ale aj u našich susedov v Poľsku, Maďarsku a v reťazcoch TESCO a Kaufland v Česku.

Tak teda dobrú chuť, smacznego, jó étvágyat a dobrou chuť.

Šťavnatejšie obaly

Nielen šťavnatejšie chute, ale aj obaly. Pri príležitosti osláv 25. výročia našej firmy sme si dali za cieľ modernizovať okrem receptúr aj naše obaly.

Postupovali sme presne ako pri bagetách – to dobré a obľúbené, čo sa osvedčilo, sme si ponechali a pridali sme niekoľko odvážnych a „osviežujúcich” prvkov.

V obchodoch nás spoznáte podľa tradičnej červenej farby a typického loga, ktoré sme vložili do tvaru bagety, či „zubatých” línií. Tie neevokujú len kúsanie či trhanie, ale majú navodiť aj drsnejší a na pohľad výraznejší dojem. 

Čo na náš nový dizajn hovoríte? Padol vám do oka?